Strategisk employer branding:
Sådan vinder du kandidaterne

(i følge data og forskning)

Programmet for mini-konferencen d.15 juni

1
1

12.30 - 13.00: Ankomst og velkommen

Dagens mini-konference finder sted d.15 juni i Ofirs lokaler på Gladsaxe Møllevej 28, 2860 Søborg.

Her er gratis parkeringspladser til dig, der kommer i bil.

Gladsaxe Trafikplads ligger på den anden side af vejen, hvis du kommer med bus.

2
2

13.00 - 13.45: Business casen for Employer Branding i følge forskning og evidensbaseret teori

Jacob Holst Mouritzen er måske bedst kendt som livsstilsekspert fra DR programmet: Kender Du Typen? Men i hans daglige virke driver han konsulenthuset Holst Mouritzen, der specialiser sig i strategi og analyse. Jacob vil gennemgå hvad forskningen og evidens kan fortælle os om, hvordan man bygger et stærkt employer brand, og hvad der skal til for at lykkes med det.

3
3

13.45 - 14.00: Pause

4
4

14.00 - 14.45: Læringer fra 35.000+ digitale jobkampagner - hvad driver resultater?

Alexander Kragh har arbejdet i spændet mellem marketing og talent attraction i hele sin karriere. Han har arbejdet med recruitment marketing siden 2016, og har været været ansvarlig for over 35.000 digitale talent attraction kampagner. I dette oplæg vil han dele data der belyser, hvad der virker og ikke virker, når der skal tiltrækkes talent.

Jobannonceringen ledes af marketingchef Alexander Kragh
5
5

14.45 - 15.00: Pause

6
6

15.00 - 15.45: Diversitet og Inklusion i Employer Branding - Videnskab og værktøjer

Nicklas Pyrdol, international foredragsholder og HR-debattør, vil gennemgå hvad forskningen siger om faktorer som kanalvalg, minoritetsrepræsentation i billeder og videoer, tone-of-voice og meget andet når formålet er at skabe et inkluderende Employer Brand, der tiltrækker en divers gruppe af mennesker.”

7
7

16.00 - Tak for i dag

Kom med til vores mini-konference d.15 juni

Det er gratis at komme med, men der er kun 75 pladser i alt – og de første 50 er allerede væk. Så skynd dig at få en plads.

Kom med til vores mini-konference d.15 juni

(Required)
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.