Vi gør hele din målgruppe opmærksom på jobbet – både de aktive og passive jobsøgende. Dette sikrer jer flere kvalificerede ansøgninger.
Få flere kvalificerede
ansøgninger, og besæt
jeres stillinger nemmere med Ofir.dk
Ofir er mere end en jobportal.
Vi er Danmarks førende
recruitment marketing partner.
+1100 virksomheder bruger os
Vi håndterer over 350.000 job om året. Vi kan også håndtere jeres.
Få op til 10x flere læsninger af jeres jobannoncer
Du kan udelukkende få ansøgninger fra kandidater, der ved, at I ansætter.
I Ofir.dk er vi specialiserede i at markedsføre jeres job til både aktive og passive jobsøgende. De aktive finder selv jobbet på Ofir.dk. De passive gør vi opmærksomme gennem målrettet jobannoncering på Facebook, Instagram og LinkedIn. Med en basis jobkampagne fra Ofir kommer du ud til alle aktive kandidater, men hvis det ikke er nok for dig, så kan du få optil 10x flere læsninger af din jobannonce, hvis du inkluderer markedsføring på sociale medier. Valget er dit. Vi har pakker til alle behov.
Sådan tiltrækker vi kvalificerede kandidater
”Jeg fik Ofir anbefalet af en rekrutteringsspecialist. Vi afprøvede jer og har ikke benyttet os af andre siden. I dag anbefaler jeg jer endda til andre.”
Kenneth Bo Jensen, Founder af TalentX
Sådan markedsfører vi jeres job
Jobannoncering på sociale medier
Vi laver målrettet annoncering af jeres job over for relevante kandidater på Facebook, Instagram og LinkedIn. Derved gør vi flere tusinde relevante kandidater opmærksomme på, at I søger en kandidat som dem.
Samarbejde med Google for Jobs
Google er gået ind på jobmarkedet i Danmark og har lanceret Google For Jobs – et koncept, der allerede har fået stor succes i Danmark. Ofir.dk er deres største danske partner, og vi sikrer derved dit job maksimal eksponering i Googles jobmodul.
Danmarks største kandidatdatabase
Med 400.000 kandidater i vores database har vi Danmarks største kandidatdatabase, som abonnerer på at få jobmatches tilsendt. Dit job sendes til alle relevante kandidater heri.
Jobannoncering på Ofir.dk
Hver måned har vi mere end 1.000.000 besøg på Ofir.dk, der leder efter deres næste job. Vi bruger den nyeste teknologi til at sikre, at vores brugere får vist lige netop de job, der passer til deres karriereønsker.
“Fordelen ved at bruge Ofir er, at der altid kommer relevante og dygtige ansøgninger – og de kommer hurtigt. Vi har ansat, hver gang vi har brugt Ofir.”
Morten Pedersen, direktør i DiningSix
Vi integrerer med jeres rekrutteringssystem
Ofir integrerer med alle rekrutteringssystemer. Vi sikrer et nemt og sikkert køb af jobkampagner direkte fra jeres rekrutteringssystem.
Priser
Hvorfor udskyde processen, hvis du står og mangler hænder? Skriv stillingsbetegnelsen på den kandidat, du søger, og find ud af, hvilken jobkampagne vi vil anbefale dig for at komme i mål med din rekruttering.
Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering
Instagram: Målrettet jobannoncering
LinkedIn: Målrettet jobannoncering
Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul
Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk med +1.000.000 månedlige besøg
Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +400.000 personer
Ofir: Eget billede og video i jobannoncen
Ofir: Topplacering inden for jobbets kategori
Ofir: Ekstra e-mail til særligt interessante kandidater
Ekstra boost på sociale medier
Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Basis
Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul
Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk med +1.000.000 månedlige besøg
Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +400.000 personer
Ofir: Eget billede og video i jobannoncen
Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Medium
Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering
Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul
Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk med +1.000.000 månedlige besøg
Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +400.000 personer
Ofir: Eget billede og video i jobannoncen
Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Premium
Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering
Instagram: Målrettet jobannoncering
Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul
Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk med +1.000.000 månedlige besøg
Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +400.000 personer
Ofir: Eget billede og video i jobannoncen
Ofir: Topplacering inden for jobbets kategori
Ofir: Ekstra e-mail til særligt interessante kandidater
Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Premium+
Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering
Instagram: Målrettet jobannoncering
LinkedIn: Målrettet jobannoncering
Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul
Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk med +1.000.000 månedlige besøg
Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +400.000 personer
Ofir: Eget billede og video i jobannoncen
Ofir: Topplacering inden for jobbets kategori
Ofir: Ekstra e-mail til særligt interessante kandidater
Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Boost
Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering
Instagram: Målrettet jobannoncering
LinkedIn: Målrettet jobannoncering
Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul
Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk med +1.000.000 månedlige besøg
Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +400.000 personer
Ofir: Eget billede og video i jobannoncen
Ofir: Topplacering inden for jobbets kategori
Ofir: Ekstra e-mail til særligt interessante kandidater
Ekstra boost på sociale medier
Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Brug for hjælp eller vejledning?
Skriv til kundecenter@ofirjob.dk eller ring på 39 57 78 66. Priserne er ved køb af enkelt annoncer, kontakt os for at få en skræddersyet pris ved store rekrutteringsbehov.
Lav en uforpligtende test
Det er en stor beslutning at få en ny jobannoncepartner. Derfor kan du nemt teste os på udvalgte stillinger, inden vi kigger på en volume-aftale. Vi kalder det et ‘pilotprojekt’. Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Lav en uforpligtende test
Ofte stillede spørgsmål
Ofir er størst i Danmark inden for recruitment marketing, hvilket vil sige, at vi markedsfører jobannoncerne på flere digitale og sociale medier direkte til de kandidater, som man ønsker at ansætte. Vi rammer ikke alene de aktivt jobsøgende kandidater, men også de kandidater, der ikke besøger jobportaler e.l. og aktivt søger nyt job her – hvilket tæller størstedelen af beskæftigede danskere. Vi ved derfor, at Ofirs jobkampagner rammer flere kvalificerede kandidater i målgruppen, der sidder eller har siddet i lignende stillinger, uanset om de holder øje med jobportaler eller ej.
Udover at vi i Ofir bruger digital annoncering til at gøre de kvalificerede kandidater opmærksomme på jobannoncen, så gør vi også brug af Googles jobmodul Google For Jobs, hvor Ofir er den største danske partner. Sidst men ikke mindst har vi en kandidatdatabase på +400.000 kandidater, som modtager relevante job, der matcher deres profil.
Vi har Key Account Managers, der sidder klar til at rådgive dig igennem hele processen med henblik på at komme i gang med recruitment marketing – alt fra rådgivning omkring medievalg til hvilke jobkampagner, der kan få jeres stilling i mål. Ofir er derfor ikke blot en jobportal, men derimod en 360 graders løsning på at få kvalificerede medarbejdere til jeres stillinger.
I Ofir har vi har mange års erfaring i at hjælpe virksomheder med at finde de rette medarbejdere. Vi gennemfører årligt cirka 10.000 betalte kampagner på LinkedIn og Facebook, hvilket betyder, at vi har adgang til en stor mængde data, som vi kan anvende til nøjagtigt at målrette og eksponere jobannoncer til de rigtige kandidater for jer.
Vi har skabt en økonomisk fordelagtig løsning, der giver dig mere for dine penge. Vi sørger for at optimere dine kampagner, så du når ud til flere kandidater for færre penge. Dette betyder, at du kan spare penge på din rekrutteringsproces og stadig få adgang til de rigtige kandidater.
Der er ikke én løsning, der passer til alle job. Alt efter om du skal ansætte en ESG-specialist eller en chauffør, så vil antallet af kandidater i målgruppen, som er potentielt kvalificerede kandidater, være forskelligt – og der skal derfor bruges flere/færre penge på at annoncere til kandidater på nogle job end andre. Vi rådgiver dig igennem hvilke jobkampagner, du skal gøre brug af til dit ledige job for at nå i mål.
Hvis du har et større ansættelsesbehov, tilbyder vi også klippekort, som du kan bruge på forskellige jobkampagner til dine job henad vejen.
Du har også mulighed for at gøre brug af vores jobberegner her.
Hos Ofir er vi altid klar med rapportering, alt efter jeres behov. Vi støtter op om jeres succeskriterier og gør alt, hvad vi kan, for at I kan opnå et stort felt af kvalificerede ansøgere, så I kan komme i mål med jeres rekruttering.
Hos Ofir hjælper vi en bred vifte af forskellige virksomheder, og vi gør det med stor succes. Vi er især gode til at få afsat de “svære” stillinger, hvor der ikke er et kæmpe udvalg af ledige kandidater på markedet, som besidder de fornødne kompetencer og kvaliteter. Her er det muligt at tilkøbe udvidede jobkampagner med øget budget på annonceringen på sociale medier der gør, at jeres forskellige job kan blive vist for de rette kandidater på de rette kanaler.
Brug kunstig intelligens til at skrive din jobannonce
I Ofir har vi bygget og trænet en model, der på ryggen af ChatGPT laver et udkast til en jobannonce, der er 80 % færdig.
Udfyld informationen i formularen og få tilsendt udkastet til jobannoncen på mail. Det er vigtigt for os at understrege, at vi ikke anbefaler, at du ukritisk bruger resultatet, der kommer tilbage. Du bør altid gennemlæse og tilpasse teksten, således den matcher det, du som virksomhed gerne vil fortælle og udstråle.
Bliv inspireret af vores podcast: HR-chefernes strategier.
Tidl. Global Head of TA & Employer Branding i Vivino, Heidi Wassini – “HR skal kunne spare penge eller tjene penge”
Beskrivelse Hvordan identificerer du forretningens egentlige behov? Hvordan laver du abstrakte opgaver målbare? Og hvordan får du tilslutning og budget til en transformation? Heidi Wassini er med i studiet og vil give dig svar på bl.a. disse spørgsmål. Da vi...
Tidl. Group HR Director i Netcompany, Lars Ulslev Johannesen – Sammenhængen mellem kultur og lederskab – “Den tyndeste personalehåndbog”
Beskrivelse Hvordan forstår og videregiver man kulturen i en virksomhed? Hvad får man ud af at dyrke ledere i sin egen organisation? Lars Ulslev Johannesen er med i studiet og vil give dig svar på disse spørgsmål. Lars er i...
HR-chef i Sportmaster, Claus Moll – Nye processer i HR – ”Forudsig, hvordan forretningen skaber gode resultater med prædiktiv data”
Beskrivelse Hvilke processer bør den moderne HR gentænke? Hvor meget data skal ind i HR-organisationen, og hvordan gør man det mest hensigtsmæssigt? Lyt med i dette afsnit, når HR-chef Claus Moll besvarer disse spørgsmål. Her tager han udgangspunkt i en...